קידום בפייסבוק
בניית עסק חברתי
קידום עסקים ברשתות החברתיות
בעלי עסקים רבים כבר החלו להבין מה הוא כוחן של הרשתות החברתיות במדינת ישראל ובעולם כולו, למעלה ממחצית מהציבור הישראלי מחזיקים בפרופיל פעיל בלפחות אחת מהרשתות החברתיות ולכן בעלי עסקים החלו להבין שהציבור הישראלי מאד מחובר לרשת החברתית ובאמצעות האפשרות שניתנת ברשתות החברתיות ליצירת קשרים עם כל אדם ללא קשר למקום ימצאו בכל רגע נתון בעלי עסקים החלו לפרסם את העסק שלהם ברחבי הרשתות חברתיות באשר הן.
פרסום נכון ברשתות החברתיות יהיה למעשה תוכן שיווקי שנתכתב או צולם על ידי אנשי מקצוע מימנים ופרסומו ברחבי הרשתות החברתיות במטרה לסחוף אנשים לשכור שירותים מסוימים או לשכור מוצר מסוים.
ישנם המון רשתות חבתריות כיום בשוק אך הרשתות החזקות ביותר בקרב הציבור הישראלי הן – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר וסנפצאט ובהם אפשר למצוא את הציבור הישראלי בשפע ובכל יום נוספים לא עוד פרופילים של ישראלים.
ישנם גם רשתות חברתיות שעוסקות בעסקים למשל לינקדאין שמטרתם למעשה למצוא עבודה או לפרסם עסקים ואפילו ליצור קשרים בין בעלי עסקים שונים.
פרסום ושיווק ברשתות החברתיות יכול להיות בכמה דרכים או בדרך האורגנית או בדרך הממומנת שהיא בהרבה יותר טובה.
בדרך הפרסום הממומנת – קידום בפיסבוק ועוד למעשה אתם בוחרים באיש מקצוע איכותי, בעל ניסיון מוכח ורב בתחום הקידום ברשתות החברתיות שדואג לייצר למענכם קמפיין שיווקי ולפרסם אותו בצורה ממומנת ברשתות החברתיות ולהביא להפניה לקהל יעיד ספציפי שברצונכם לפנות עליו ועל ידי תחומי עניין, טווח גילאים או אפילו מין.
את הפרסום הממומן ברשתות החברתיות תוכלו לערוך על ידי מודעת פרסום שתופיע לאנשים מסוימים על הפיד, על ידי באנרים ודפי נחיתה, קישורים לאתרים, ועוד דרכים נוספות.
לפרסום האורגני ברשתות החברתיות יש עדיפות ברורה שיתבצע על ידי שימוש באיש מקצוע שיודע היטב מה הוא עושה ובמהלך התהליך הזה המקדם צריך לדאוג להעלאות תמונות וסרטונים מעניינים שיעשו על ידי שיתוף פעולה בינו לבין בעל העסק, להעלאות פוסטים מצחיקים או מלמדים, לנהל קמפיין שיווקי ולהביא להגדלה משמעותית של קהל העוקבים ברשתות החברתיות ועוד.